1

Dalszöveg: J.A., Ringass el!

The Rug , 2010.04.12. 19:43

J.A.

Árva lettél hamar,
Útszéli lelked ápol, s eltakar, eltakar!
Emelt fővel vasmarok
A szépség koldusa én vagyok, én vagyok,
én vagyok, a szépség koldusa én vagyok

Mélykeserű barna bársony
Nem én kiáltok, nem én kiáltok!
Emelt fővel vasmarok
A szépség koldusa én vagyok, én vagyok,
én vagyok, a szépség koldusa én vagyok

Árva lettél hamar,
Útszéli lelked ápol, s eltakar, eltakar!
Emelt fővel vasmarok
A szépség koldusa én vagyok, én vagyok,
én vagyok, a szépség koldusa én vagyok



RINGASS EL!

A város szennyes rongya
mocska bűze magára húz
eloxidál az érzés,
ölébe vesz
kabátom a szél hosszú utadon
bármikor elkísér
kabátom a szél
bölcsőm a sárban
Te meg csak ringatod
huzatot hazudik a halálsikoly
a peronon
bölcsőm a sárban
Te meg csak ringatod...

 

 

 

Címkék: dalszöveg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://therug.blog.hu/api/trackback/id/tr981915732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Jack 2010.04.12. 21:10:08

Wow, a J.A. az egyik kedvencem, köszi a feltöltést! :)
(már csak a tab kéne... :P)

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása